חמאסניק / במנהרה - תיאטרון גשר / מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה:

חמאסניק / במנהרה - תיאטרון גשר / מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה:. ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב. בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד.

מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). מה אתה עושה, יא חמאסניק? אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם.

חמאסניק נולד: "כך תעשה ביגועים". צפו
חמאסניק נולד: "כך תעשה ביגועים". צפו from www.ynet.co.il
האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: פרופ' שרון חושש מהיום שאחרי אבו מאזן, השאלה החשובה ביותר היא אם תהיינה בחירות חופשיות או כמעט חופשיות ולתחושתי אם זה יקרה החמאס עשוי לזכות במירב הקולות ואז אנחנו עלולים לקבל מועמד חמאסניק. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). חבל על המאמץ, כדי לך לוותר!

חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן.

אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. ‫רק שיבוא כבר איזה חמאסניק מתאבד עם טירוף בעיניים‪ ,‬רק שיבוא‬ ‫אלי ואני מפרק עליו אפוד שלם‪.‬‬ ‫אבל האמת שבתכלס לא קורה כאן כלום‪.‬חברון זה לא לבנון‪.‬‬ חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות. שונא ישראל שונא המדינה שונא יהודים. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! חמאס בסרטון הסתה חדש, מזמין פלסטינים לפוצץ חרדי הממתין בתחנת אוטובוס עם נוסעים נוספים • צפו. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא?

ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות.

במנהרה - תיאטרון גשר
במנהרה - תיאטרון גשר from www.gesher-theatre.co.il
הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. ‫רק שיבוא כבר איזה חמאסניק מתאבד עם טירוף בעיניים‪ ,‬רק שיבוא‬ ‫אלי ואני מפרק עליו אפוד שלם‪.‬‬ ‫אבל האמת שבתכלס לא קורה כאן כלום‪.‬חברון זה לא לבנון‪.‬‬ מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. אז מה אתה עושה פה?

בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס.

אם רק תוציאו את הראש שלכם מאיפה שהשמש לא זורחת ותטרחו לראות מוסלמים ממטר לשם שינוי. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. פרופ' שרון חושש מהיום שאחרי אבו מאזן, השאלה החשובה ביותר היא אם תהיינה בחירות חופשיות או כמעט חופשיות ולתחושתי אם זה יקרה החמאס עשוי לזכות במירב הקולות ואז אנחנו עלולים לקבל מועמד חמאסניק. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה: חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). ירדנו מהמסוק נכנסנו למחילות של החמאס והמפקד אמר: Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת. ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק.

אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. אם רק תוציאו את הראש שלכם מאיפה שהשמש לא זורחת ותטרחו לראות מוסלמים ממטר לשם שינוי. לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב. לי ולחברי לעלות למסוק ונעבור את גבול עזה. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером?

‫זהבי מתפוצץ על מאזין שמכנה את אמנון אברמוביץ' חמאסניק ...
‫זהבי מתפוצץ על מאזין שמכנה את אמנון אברמוביץ' חמאסניק ... from i.ytimg.com
שונא ישראל שונא המדינה שונא יהודים. פרופ' שרון חושש מהיום שאחרי אבו מאזן, השאלה החשובה ביותר היא אם תהיינה בחירות חופשיות או כמעט חופשיות ולתחושתי אם זה יקרה החמאס עשוי לזכות במירב הקולות ואז אנחנו עלולים לקבל מועמד חמאסניק. גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! רון בן ישי, ימי הכלניות: ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. ‫רק שיבוא כבר איזה חמאסניק מתאבד עם טירוף בעיניים‪ ,‬רק שיבוא‬ ‫אלי ואני מפרק עליו אפוד שלם‪.‬‬ ‫אבל האמת שבתכלס לא קורה כאן כלום‪.‬חברון זה לא לבנון‪.‬‬

למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר.

מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. אז מה אתה עושה פה? לי ולחברי לעלות למסוק ונעבור את גבול עזה. חמאס בסרטון הסתה חדש, מזמין פלסטינים לפוצץ חרדי הממתין בתחנת אוטובוס עם נוסעים נוספים • צפו. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. ‫רק שיבוא כבר איזה חמאסניק מתאבד עם טירוף בעיניים‪ ,‬רק שיבוא‬ ‫אלי ואני מפרק עליו אפוד שלם‪.‬‬ ‫אבל האמת שבתכלס לא קורה כאן כלום‪.‬חברון זה לא לבנון‪.‬‬ חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד.

בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח חמאס. אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama